Rower elektryczny Raymon Airok Ultra
Kołatanie serca. Adrenalina. To mrowienie w żołądku, gdy 29” i 150 mm skoku przenoszą Cię przez korzenie i skały. 17,7 kg lekkości, a każda przeszkoda to przygoda. Płyniesz z prądem i cieszysz się szlakiem z wielkim uśmiechem na twarzy. Kiedy docierasz do celu, myślisz: „Znowu!”. Ponieważ Airok daje ci to uczucie „znowu”. Po każdej jeździe. Dzięki ramie z włókna węglowego i 150-milimetrowemu zawieszeniu Airok jest zwinny i zwrotny, z wystarczającymi rezerwami, aby naprawdę pędzić po szlaku.
Akumulator 400 Wh można błyskawicznie wyjąć dzięki prostej blokadzie pokrywy akumulatora. Dzięki ochronie ramy Raymon, Airok nie tylko przyciąga wzrok, ale także jest łatwy w utrzymaniu. Nic nie jest przeprojektowane, a dostępne komponenty sprawiają, że konserwacja i pielęgnacja są dziecinnie proste.
Szczegóły produktu
- Rok produkcji
- 2025
- Typ roweru
- All Mountain
- Wielkość:Amortyzatory przód
- 29"
- Rodzaj: Amortyzatory tył
- od 125-200 mm
- Amortyzatory
- 29"
- Obręcze
- 29"
- Opony
- 29"
- Korba
- Mechanizmy korbowe 1 - tarczowe
- Wielkość ramy
- 20"
- Wielkość ramy
- 14"
- Wielkość ramy
- 16"
- Wielkość ramy
- 18"
- Rozmiar koła
- 29"
- Typ hamulców
- hydrauliczne tarczowe
- Producent silnika
- Bosch
- Kolor
- czarny
- Materiał ramy
- Carbon
- Maksymalny moment obrotowy
- 55
- Pojemność akumulatora
- 400
- Marka
- Raymon
Opis
Bateria: Bosch CompactTube, 400 Wh, 36 V
Jednostka sterująca: Bosch Mini Remote, Bluetooth
Hamulec tylny: Shimano XTR, BR-M9120, 4-tłoczkowy, hydrauliczny hamulec tarczowy
Hamulec przedni: Shimano XTR, BR-M9120, 4-tłoczkowy, hydrauliczny hamulec tarczowy
Tylna tarcza hamulcowa: Shimano RT-CL900, 203 mm, Centerlock
Przednia tarcza hamulcowa: Shimano RT-CL900, 203 mm, Centerlock
Wyświetlacz: Bosch Purion 400, Bluetooth
Amortyzator: RockShox Deluxe Ultimate, powietrzny, 205x65 mm
Kolor: carbon stealth / iridescant
Widelec: RockShox Lyrik Ultimate, powietrzny, 150 mm, stożkowy
Waga: 17,7
Chwyty: Raymon MTB, blokada
Kaseta: Shimano CS-M9101, 10-51T
Łańcuch: Shimano XTR, CN-M9100
Tarcza: Raymon Ultra, narrow-wide, 34T
Korba: Raymon FC01 SL, karbon C7, BIS
Ładowarka: Bosch, 4 A
Koła: Newmen Phase 30 light/base, tubeless ready, Centerlock, 15x110/12x148mm
Kierownica: Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8 °, Rise: 20 mm
Silnik: Bosch Performance Line SX, 250/600 W, 55 Nm
Rama: 29”, kompozyt węglowy HSC, wymienny akumulator, boost, 150 mm
Kształt ramy: Unisex
Opona przednia: Continental Kryptotal-F, Trail, Soft, 60x622, 29x2.40
Opona tylna: Continental Kryptotal-R, Trail, Endurance, 60x622, 29x2.40
Siodełko: Raymon 142 SL zone cut
Sztyca: Raymon, SL, 34,9 mm, regulowana
Dźwignia zmiany biegów: Shimano XTR, SL-M9100, Rapidfire Plus
Przerzutka tylna: Shimano XTR, RD-M9100, Shadow Plus, 12-S
Podpórka: IC44, kompatybilny
Mostek: Race Face Affect 35 mm, 0 °, Ahead
dopuszczalna masa całkowita: 130