Realizacja bonów My Benefit
Od 1 kwietnia 2015 realizujemy kody wartościowe systemu kafeteryjnego MyBenefit.
Przy płatności kodami MyBenefit obowiązuje specjalna procedura realizacji kodów wartościowych:
- aby zrealizować kod wartościowy wpisz jego numer (np. o treści "mybenefit 123456") w polu "Kod MyBenefit" podczas składania zamówienia (jeżeli masz kilka kodów, wpisz je kolejno po przecinku). Pole to znajdziesz podczas wypełniania kolejnych kroków zamówienia przy wyborze rodzaju wysyłki i sposobu płatności.
- wartość zamówienia zostanie pomniejszona ręcznie o wartość kodu wartościowego. Prosimy nie sugerować się wyświetloną kwotą katalogową w podsumowaniu zamówienia. Wartość ta zostanie potwierdzona mailowo przez dział zamówień.
Zasady programu
- Do każdego zamówienia na towar nieprzeceniony (nie dotyczy usług) Klient otrzymuje rabat w wysokości wartości bonu. Realizując kod MyBenefit z wszystkich towarów usunięta zostaje cena promocyjna.
- Po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzenie transakcji. Prosimy ten automatyczny mail zignorować (zawiera on informację generowaną przed naliczeniem rabatu i kodu wartościowego MyBenefit).
- W kolejnym mailu otrzymasz wiadomość potwierdzającą realizację zamówienia z kwotą uwzględniającą wartość kodu MyBenefit. Zakupy dokonywane za pomocą bonów dotyczą cen katalogowych, nie objętych promocją.
- Realizacja zamówień w szczycie sezonu może trwać trwać do 10 dni roboczych.
- Do jednego zakupu możesz wykorzystać dowolną ilość kodów. Jeżeli wybrany rower okaże się już niedostępny, nie tracisz swoich bonów. Możesz je wykorzystać na dowolne zakupy w naszym sklepie, lub dowolnym innym sklepie biorącym udział w programie.
- Przed dokonaniem zakupu upewnij się, czy dany produkt jest jeszcze dostępny (opcja "zapytaj o produkt" pod opisem produktu na stronie).
- Wartości bonów nie są wymienialne na gotówkę. W przypadku ewentualnych zwrotów towaru, zwracana będzie wyłącznie kwota, którą klient zapłacił gotówką, kartą lub przelewem. Sklep nie wymienia wartości bonów na środki pieniężne.
- W kwestiach finansowych kontakt z firmą MyBenefit pod numerem 784 612 526 lub pod adresem mailowym system@mybenefit.pl
- Potrzebujesz pomocy technicznej? Zapraszamy do kontaktu rabaty@rower.com.pl
- Kontakt mailowy w sprawie zamówień i wysyłek: zamowienia@rower.com.pl
- W okresie szczególnego nasilenia w sezonie, czas oczekiwania na odpowiedź i realizacja zamówień może się nieznacznie wydłużyć.