Jaki rozmiar roweru będzie dla mnie odpowiedni?

Rozpowszechnione są tabele, które odpowiednią wielkość roweru (producenci podają wysokość rury podsiodłowej) uzależniają od wzrostu rowerzysty. Na naszej stronie również znajdziesz taką tabelę. Jednak należy pamiętać, że jej przydatność jest bardzo ograniczona. Ze względu na różną geometrię ram, rowery o takiej samej wysokości rury podsiodłowej mogą w rzeczywistości dosyć znacznie różnić się wielkością. Dodatkowo odpowiednia wielkość uzależniona jest od proporcji ciała, rodzaju roweru, jego przeznaczenia oraz konkretnej marki. Zawsze jesteśmy gotowi, aby dobrać dla Ciebie odpowiednią wielkość ramy.

Jak wybrać w zamówieniu rozmiar lub kolor roweru?

Aby wybrać opcję koloru lub rozmiaru roweru, po zatwierdzeniu transakcji w koszyku zobaczysz pole "Dodatkowe komentarze". W tym miejscu wpisz interesujący Cię rozmiar lub kolor produktu.

Kto przywiezie do mnie zakupiony rower?

Rowery wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Dostawa możliwa jest na konkretny, ustalony z nami dzień. Kurier przywozi rower w kartonie o przeciętnej wielkości ok. 160x120x30 cm. Czasem rower zapakowany jest w karton oznaczony innym logo niż marka zakupionego roweru. Dostawa następuje w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku. Za dodatkową opłatą 25 zł możliwa jest dostawa w sobotę lub w przedziale czasowym zawężonym do 2 godzin (np. pomiędzy 15-17).

Czy rower otrzymam wyregulowany?

Tak. Przed wysyłką rower przechodzi przegląd zerowy. Regulujemy przerzutki, hamulce, centrujemy koła. Wszystkie połączenia są odpowiednio dokręcane, eliminujemy ewentualne luzy. Na wyraźne życzenie klienta możemy wysłać rower bez wstępnej regulacji.

Jakie czynności muszę wykonać po otrzymaniu roweru?

Do przesyłki dołączamy obrazkową instrukcję co należy wykonać. Konieczne są 3 czynności:

  1. Przykręcenie przedniego koła.
  2. Przykręcenie pedałów.
  3. Przykręcenie kierownicy do mostka kierownicy.

Co zrobić jeśli rower dotrze do mnie uszkodzony?

Jeśli rower dotrze do Ciebie uszkodzony, prosimy o wykonanie fotografii uszkodzeń i ich wysyłkę na nasz adres. Możesz również skontaktować się telefonicznie w celu rozwiązania problemu.

Jaka jest procedura zwrotu roweru?

Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny wysłany rower nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, możesz go zwrócić do 14 dni. W przypadku, gdy rower jest używany tylko w ograniczonym stopniu, np. jazda po suchej drodze, zwrot jest możliwy.

Kto ponosi koszt zwrotu roweru?

Zasadniczo koszt zwrotu w wysokości 25 zł ponosi klient, jednak w przypadku odpowiedzialności za dobór rozmiaru ramy przez sprzedawcę, koszt zwrotu może być na nasz koszt.

Jak rozpatrywane są reklamacje gwarancyjne?

Każdy zakupiony rower posiada 24-miesięczną gwarancję. Reklamacje mogą być rozpatrywane na podstawie przesłanych zdjęć lub po konsultacji z serwisem.

Czy konieczne jest dokonywanie okresowych przeglądów roweru?

Rower powinien być serwisowany przynajmniej raz w sezonie. W przypadku amortyzatorów konieczny jest przegląd raz na rok.

Co jest objęte gwarancją, a czego gwarancja nie obejmuje?

Gwarancja obejmuje wady fabryczne sprzętu, ale nie obejmuje uszkodzeń eksploatacyjnych, takich jak zużycie ogumienia, linki, klocki hamulcowe.

Czy możliwa jest sprzedaż wysyłkowa każdego modelu?

Niektóre marki, takie jak TREK, nie oferują sprzedaży wysyłkowej. Jeśli chcesz kupić model tej marki, skontaktuj się z nami, wskażemy lokalnego dealera.